عطر مادری

سلام بر ساره! دوست ِ دوست خدا

عطر مادری

سلام بر ساره! دوست ِ دوست خدا

عطر مادری

مادری، عطری دارد......

یازهرا

طبقه بندی موضوعی

داستان

پربیننده ترین مطالب

  • ۰۸ آبان ۹۳ ، ۰۲:۵۵ سلام

مرگ بر رسوم من درآوردی التزام آور

سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۰۰ ب.ظ

دوستانم، آن دسته از دوستانی ک هانتظارش را نداشتم، به من پیشنهاد کردند که آتلیه بروم، اول شاخ درآوردم از این پیشنهاد التزام عملی‌شام در اجرای رسوم جدید من درآوردی، دوم گفتم من اعتقادی به اتلیه ندارم، چه‌قدر قراره عمر کنیم که اینهمه در آتلیه‌ها خاطره می‌سازیم؟ وقت می‌کنیم برای مرور همه‌شان.

ماجرای اتلیه بارداری به خاطر این همه‌‌گیر بودن و رسم بد شدن برایم خط قرمز شده، ترجیه‌ام این هست که در خانه عکس‌های بامزه بندازم.

۹۵/۱۲/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
زهرا صالحی‌نیا

نامه‌ها  (۰)

هیچ نامه‌ای نرسیده

پست نامه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی